Pokud se vám daří ve vašem obchodování na internetu víc než dobře, určitě nepotřebujete, abychom vám dávali nějaká doporučení. Vystačíte si zjevně sami, pomoc nepotřebujete a naše rady by tedy nepadly nejspíše na úrodnou půdu. I když jeden nikdy neví.
Ale pokud se snažíte s obchodováním na internetu uspět, jenže se vám tu stále nedaří dosahovat potřebných ekonomických výsledků, pokud vám tu chybí zákazníci a jejich peníze, to už je jiná. V tom případě si možná nevíte rady, co s tím, a v takovém případě je každá dobrá rada nad zlato. A pokud už je vám dobrá rada zapotřebí, něco bych tu pro vás měl.
Pokud souvisí neúspěchy vašeho internetového obchodování s tím, že nemá váš internetový obchod dostatek návštěvníků, a tedy logicky i zákazníků, musíte se postarat o to, aby počet takových lidí vzrostl.
Že jsem vám tím zrovna moc nepomohl? Že to je jasné i vám, že když nemáte zákazníky, musíte je sehnat? Že byste spíš potřebovali vědět, kde je vzít, když zdánlivě všichni uživatelé internetu vaši nabídku ignorují?
Pak vám mohu poradit i s tím. Pokud nemůže za onen nezájem kvalita toho v e-shopu nabízeného, bude zřejmě problém v zobrazování tohoto obchodu v internetových vyhledávačích. Vyhledávače totiž sice pomáhají najít veřejnosti to, co tato shání, jenže když je nabídek mnoho, vznikne z nich hodně dlouhý seznam odkazů. A když není něčí internetový obchod v tomto soupisu hned vpředu, hledající veřejnost po něm obvykle nepátrá a vezme zavděk jinou, dostupnější nabídkou. A to se dá změnit jedině zdokonalením webu, jež mu zajistí lepší pozici ve vyhledávačích a jemuž se říká zkráceně SEO.
Když se využije SEO pro Webflow nebo https://www.ppcprofits.cz/seo-pro-wix, což jsou platformy, na kterých je nejeden e-shop vybudován, odstraní se z webu jeho nedostatky, dostane se mu lepšího hodnocení od vyhledávačů a pozice, na níž si ho veřejnost všimne. A pak už je zákazníků dost.